“Τάξεις πολλαπλών ταχυτήτων, όπως αυτές που έχουμε στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα”
Όλα τα παιδιά είναι διαφορετικά. Ένας κηπουρός μπορεί να φροντίζει όλα τα λουλούδια με τον ίδιο τρόπο; Υπάρχουν συνθήκες κάτω από τις οποίες μπορούν να ευδοκιμήσουν όλα τα φυτά; Μπορεί να ευδοκιμήσει ένα τροπικό φυτό σε μεσογειακό κλίμα;
Είναι απαραίτητη η προσαρμοσμένη εκπαίδευση στην ιδιαιτερότητα του κάθε παιδιού. Υπάρχει τρόπος να παρέχουμε εξατομικευμένη ποιότητα εκπαίδευσης μαζί με τα πλεονεκτήματα της συλλογικής διαπαιδαγώγησης στα πλαίσια ανομοιογενών τάξεων πολλαπλών ταχυτήτων, σαν αυτές που εκ των πραγμάτων συναντάμε στην ελληνική πραγματικότητα. Με αυτό τον τρόπο όλα τα παιδιά θα μπορέσουν να αναπτύξουν πλήρως το δυναμικό τους.
Φιλοσοφία σεμιναρίων
Όλα τα παιδιά είναι διαφορετικά. Ένας κηπουρός μπορεί να φροντίζει όλα τα λουλούδια με τον ίδιο τρόπο; Υπάρχουν συνθήκες κάτω από τις οποίες μπορούν να ευδοκιμήσουν όλα τα φυτά; Μπορεί να ευδοκιμήσει ένα τροπικό φυτό σε μεσογειακό κλίμα άμα δεν το βάλεις σε θερμοκήπιο;
Είναι απαραίτητη η προσαρμοσμένη εκπαίδευση στην ιδιαιτερότητα του κάθε παιδιού. Υπάρχει τρόπος να παρέχουμε εξατομικευμένη ποιότητα εκπαίδευσης μαζί με τα πλεονεκτήματα της συλλογικής διαπαιδαγώγησης στα πλαίσια ανομοιογενών τάξεων πολλαπλών ταχυτήτων, σαν αυτές που εκ των πραγμάτων συναντάμε στην ελληνική πραγματικότητα. Με αυτό τον τρόπο όλα τα παιδιά θα μπορέσουν να αναπτύξουν πλήρως το δυναμικό τους.
Στόχοι επιμόρφωσης
Σκοπός του προγράμματος είναι η προσέγγιση της χαρισματικότητας. Αρχικά, εξετάζεται η χαρισματικότητα εννοιολογικά και αναλύονται τα μοντέλα που διέπουν την εκπαίδευση των χαρισματικών παιδιών. Παρουσιάζονται τα σημαντικότερα γνωστικά χαρακτηριστικά των χαρισματικών παιδιών σύμφωνα με ερευνητικά δεδομένα και εξετάζεται η εκπαιδευτική διαχείρισή τους. Επίσης, περιγράφεται η έννοια της δημιουργικότητας και η σχέση της με την ευφυΐα. Με το πέρας των σεμιναρίων οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν εκτεθεί στις παρακάτω έννοιες και πρακτικές:
|
|
Βαθμίδες Επιμόρφωσης
![]() |
Εισαγωγή στις έννοιες της πολυεπίπεδης εκπαίδευσης.Επισήμανση και χαρακτηριστικά Χαρισματικών παιδιών. Γιατί η τυπική εκπαίδευση δε βοηθάει τα παιδιά να αναπτύξουν τις δεξιότητες τους; Problem-based learning και Project-based learning για να μπορέσουμε να απευθυνθούμε σε τάξεις πολλαπλών ταχυτήτων, όπως αυτές του ελληνικού σχολείου. Ασύγχρονες Συναισθηματικές και Γνωστικές ανάγκες και τρόποι διαχείρισης. Διδακτικοί στόχοι, πλάνα μαθήματος και δραστηριότητες για διαφοροποιημένη μάθηση. Παραγωγή πρωτότυπου υλικού. 15 ώρες επιμόρφωσης |
![]() |
Τα Χαρισματικά παιδιά σε μία τάξη πολλαπλών ταχυτήτων.Τι απαιτήσεις έχει μία τάξη πολλαπλών ταχυτήτων; Δημιουργικότητα, διαθεματικότητα, κριτική ικανότητα επιτυγχάνονται μέσα από Εμπλουτισμό της ύλης, Εμβάθυνση, διαβάθμιση Δυσκολίας και χρήση Τεχνολογίας. Πως η μη τυπική εκπαίδευση μπορεί να υποκαταστήσει την τυπική; Workshops έτσι ώστε οι εκπαιδευτικοί να μπορούν να βγάζουν Διδακτικούς στόχους, πλάνα μαθήματος και δραστηριότητες για διαφοροποιημένη μάθηση. Παραγωγή πρωτότυπου υλικού απλών και διαθεματικών ασκήσεων. Δυνατότητα μικροδιδασκαλιών. 45 ώρες επιμόρφωσης |
![]() |
Πολυεπίπεδη εκπαίδευση από το Α ως το Ω.Διαμόρφωση Αναλύτικού προγράμματος, Διδακτικοί στόχοι πολλαπλών επιπέδων, Πλάνα διαθεματικών γνωστικών αντικειμένων, Διδακτικό υλικό αυξημένων απαιτήσεων, Βιωματική, Εξερευνητική και Επαγωγική μάθηση, χρήση Πολυμεσικού υλικού στην εκπαίδευση. Δημιουργικότητα, διαθεματικότητα, κριτική ικανότητα μέσα από Εμπλουτισμό της ύλης, Εμβάθυνση, διαβάθμιση Δυσκολίας και χρήση Τεχνολογίας. Κατάρτιση και Διαχείρηση ομάδας, coaching, διαχείρηση Project. Παρακολούθηση master classes και Μικροδιδασκαλίες. Shadowing: 6 ώρες / εβδομάδα για 8 μήνες |
Μέθοδοι διδασκαλίας
Οι μέθοδοι διδασκαλίας που θα χρησιμοποιηθούν στον επιμορφωτικό σεμιναριακό κύκλο είναι οι ακόλουθες:
|
|
|
Ας στοχεύσουμε στην ποιότητα όσων έχουν επιφορτιστεί με την εκπαίδευση του μέλλοντος.
Θέλεις και εσύ να πάρεις μέρος στα σεμινάρια; Κάνε εγγραφή στην παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου!
Leader Board
Σχολεία που έχουν επιμορφωθεί
![]() |
Διαδραστικό Ευρωπαϊκό Σχολείο |
9 εκπαιδευτικοί |
Δεκέμβριος 2016 |
![]() |
Saint Joseph Βόλου |
7 εκπαιδευτικοί |
Φεβρουάριος 2016 |
![]() |
Εκπαιδευτήρια Γείτονα |
37 εκπαιδευτικοί |
Σεπτέμβριος 2015 |
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών
![]() |
Νίκη Καμπίτσα |
Αθήνα |
Ιούνιος 2015 |
![]() |
Ρωξάνθη Νίκου |
Βόλος |
Δεκέμβριος 2016 |
![]() |
Σπυριδούλα Τσουκαλά |
Αθήνα |
Μάρτιος 2016 |
![]() |
Πολυξένη Φίλη |
Αθήνα |
Μάρτιος 2016 |
![]() |
Ξανθίππη Μαγγίνα |
Αθήνα |
Μάρτιος 2016 |
![]() |
Καρατζάνος Παναγιώτης |
Αθήνα |
Οκτώβριος 2015 |
![]() |
Γιώργος Δράκος |
Αθήνα |
Οκτώβριος 2015 |
![]() |
Εσθήρ Τζιβελοπούλου |
Αθήνα |
Οκτώβριος 2015 |
![]() |
Μαγδαληνή Καραγκιόζογλου |
Αθήνα |
Οκτώβριος 2015 |
![]() |
Κωνσταντίνος Πατσαρός |
Αθήνα |
Οκτώβριος 2015 |
![]() |
Εύη Κατσαμπούρη |
Αθήνα |
Οκτώβριος 2015 |
![]() |
Γεωργία Ρουμπέα |
Αθήνα |
Οκτώβριος 2015 |
![]() |
Αγγελική Δαρλάση |
Αθήνα |
Οκτώβριος 2015 |
![]() |
Έλενα Ράπτη |
Αθήνα |
Οκτώβριος 2015 |
![]() |
Κέλλυ Λαγού |
Αθήνα |
Δεκέμβριος 2016 |
![]() |
Μαρκέλλα Ήλια |
Αθήνα |
Δεκέμβριος 2016 |
![]() |
Αναστασία Κασσιανού |
Αθήνα |
Δεκέμβριος 2016 |
![]() |
Άννα Γαρδέλη |
Αθήνα |
Δεκέμβριος 2016 |
![]() |
Μαριλένα Ζίγγα |
Κύπρος |
Δεκέμβριος 2016 |
![]() |
Μέλανη Άνθιμου |
Κύπρος |
Δεκέμβριος 2016 |
![]() |
Νίκη Πέτση |
Βόλος |
Οκτώβριος 2016 |
![]() |
Αριστοτέλης Φώτος |
Βόλος |
Οκτώβριος 2016 |
![]() |
Νίκη Τσιουμπλέκα |
Αθήνα |
Σεπτέμβριος 2016 |
![]() |
Καλλιόπη Τσίνα |
Λευκάδα |
Σεπτέμβριος 2016 |
![]() |
Ίριδα Ρόκκου |
Λευκάδα |
Σεπτέμβριος 2016 |
![]() |
Δήμητρα Κουλούρα |
Λευκάδα |
Σεπτέμβριος 2016 |
![]() |
Σπυριδουλα Βλαχου |
Λευκάδα |
Σεπτέμβριος 2016 |
![]() |
Βασιλική Μπουραζά |
Αθήνα |
Σεπτέμβριος 2016 |
![]() |
Δήμητρα Φουρλεμάδη |
Αθήνα |
Οκτώβριος 2015 |
![]() |
Μιχάλης Κατσίπης |
Αθήνα |
Οκτώβριος 2015 |
![]() |
Σοφία Δημοπούλου |
Αθήνα |
Οκτώβριος 2015 |
![]() |
Ίρμα Παπαδήμητρίου |
Αθήνα |
Οκτώβριος 2015 |